مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:402023-01-05سياسي

مطالبه مجلس و فعالان گردشگری از یکدیگر/هشدار به ایرانیان پولدار


رایگان شدن موزه ها در یک روز،هشدار به ایرانیان متمول، تزیین هتل ها با صنایع دستی و نشست فعالان گردشگری با نمایندگان مجلس از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- خبرگزاری مهر _ گروه جامعه؛ در این هفته خبر رسید که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیزدهم دی ماه، بازدید از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رایگان شد.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت گرامی داشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل ها بازدید از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارتخانه را در روز سه شنبه 13 دی ماه 1401 رایگان اعلام کرد.

هشدار به ایرانیان متمول در این هفته یک نامه ای منتشر شد موضوع از این قرار بود که پرهام جانفشان عراقی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران عطف به نامه مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری و پیوست نامه معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب در خصوص افزایش گزارش های مربوط به انجام کلاهبرداری ها و پرونده های قضایی در اطلاعیه ای به انجمن ها و جوامع گردشگری نوشت: از آنجا که برخی از اتباع کشورهای خارجی به ویژه از کشورهای آفریقایی با شناسایی افراد ایرانی دارای تمکن مالی و اعلام اینکه قصد سرمایه گذاری در کشور ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مجلس و فعالان گردشگری از یکدیگر/هشدار به ایرانیان پولدار

مطالبه مجلس و فعالان گردشگری از یکدیگر/هشدار به ایرانیان پولدار