مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:502023-01-05اقتصادي

رونق تولید در کارخانه شیرخشک بروجرد که پس از 30 سال تعطیلی احیا شد


مدیرعامل کارخانه شیرخشک صنعتی بروجرد گفت: در حال حاضر 50 نفر در مجموعه مشغول کار هستند، در صورت راه اندازی فازهای دوم و سوم اشتغال زایی به 100 نفر افزایش پیدا می کند.

- اصغر عالی پور مدیرعامل کارخانه شیر خشک صنعتی بروجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: صنایع غذایی دامون زاگرس پس از 30 سال تعطیلی در روزهای پایانی پارسال احیا شد و هم اکنون خط تولید آن فعال است.

  وی افزود: اواخر سال 98 عملیات عمرانی شرکت پس از 30 سال تعطیلی آغاز و بالاخره 29 اسفند سال 1400 کارخانه رسما راه اندازی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دو محصول شیرخشک و خامه صنعتی در این مجموعه تولید می شود.

مدیرعامل کارخانه صنایع غذایی دامون زاگرس با اشاره به اینکه در فاز اول مجموعه روزانه 150 تا 200 تن شیر خام دریافت می شود، گفت: قرار است در فازهای بعدی این مجموعه به مرکز پالایش شیر ایران تبدیل شود.

عالی پور بیان کرد: در فاز دوم قرار است 600 تن شیر خام روزانه دریافت شود و در فاز سوم این میزان به 900 تن افزایش پیدا می کند.

وی سرمایه گذاری انجام شده برای راه اندازی و احیا کارخانه را 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در مجموعه فراهم است در صورتی که دولت و شستا همکاری لازم را داشته باشند فاز دوم و سوم نیز راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید در کارخانه شیرخشک بروجرد که پس از 30 سال تعطیلی احیا شد

رونق تولید در کارخانه شیرخشک بروجرد که پس از 30 سال تعطیلی احیا شد