مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:002023-01-05اقتصادي

افزایش یک هزار و 100 تن تخم مرغ به تولیدات استان اردبیل


معاون بهبود تولیدات داخلی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سالانه یک هزار و 100 تن تخم مرغ به تولیدات استان اردبیل افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوبخت اژدری صبح پنجشنبه در جریان بازدید استاندار اردبیل از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخم گذار در اردی موسی سرعین اظهار کرد: در حال حاضر نیاز استان سالانه 14 هزار تن تخم مرغ طبیعی است که ما 50 درصد این نیاز را با تولیدات داخلی تأمین می کنیم.

وی تصریح کرد: بیش از هفت هزار تن از سایر استان ها به ویژه قم و آذربایجان شرقی به استان اردبیل وارد می شود تا شاهد تنظیم بازار در حوزه تخم مرغ باشیم.

معاون بهبود تولیدات داخلی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون احیای واحدهای بزرگ، سعی کردیم تا پروانه احداث یک واحد مرغ تخم گذار را در سرعین صادر کنیم که از سال گذشته احداث این مجموعه آغاز شده و همزمان در مشگین شهر نیز به ظرفیت 72 هزار قطعه و سالانه تولید یک هزار و 100 تن تخم مرغ در حال انجام است.

اژدری افزود: امیدواریم با راه اندازی این 2 مجموعه بتوانیم به بخش عظیمی از نیاز استان پاسخ داده و کمبودها را در این حوزه جبران کنیم.

وی ظرفیت واحد مرغ تخم گذار اردی موسی را یک هزار و 100 تن اعلام کرد و ادامه داد: تنها مشکل سرمایه گذار دریافت تسهیلات از محل تبصره 18 است که تلاش می کنیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یک هزار و 100 تن تخم مرغ به تولیدات استان اردبیل

افزایش یک هزار و 100 تن تخم مرغ به تولیدات استان اردبیل