مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:002023-01-05حوادث

جزییات جدید از فرد ضارب شهید «قاسم فتح اللهی»


هنگامی که شهید فتح اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است .

- به گزاش تابناک به نقل از تسنیم، با به شهادت رسیدن قاسم فتح اللهی در بیمارستان بهارلو تهران، این خبر به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموران کلانتری منطقه، متخصصان پزشکی قانونی و تیم بررسی صحنه جرم با دستور بازپرس کشیک قتل دادسرای ناحیه 27 (امور جنایی) راهی بیمارستان موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی دربیمارستان با پیکر شهید قاسم فتح اللهی مواجه شدند که از ناحیه پا هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود؛ بررسی های ابتدایی نیز نشان می داد یک مرد دیگر که همسایه شهید بوده تیر خورده و به همراه وی به بیمارستان بهارلو منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل حکایت از آن داشت، متوفی پاسدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بوده که توسط فردی ناشناس در پارکینگ خانه اش واقع در خیابان مختاری به شهادت رسیده است.

بدین ترتیب تیم جنایی به همراه بازپرس کشیک قتل، برای بررسی صحنه جرم راهی خانه 4 طبقه در خیابان مختاری شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، شهید فتح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از فرد ضارب شهید «قاسم فتح اللهی»

جزییات جدید از فرد ضارب شهید «قاسم فتح اللهی»