مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:102023-01-05سياسي

آبرسانی به رامسر و عباس آباد در دستور کار قرار دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران طرح آبرسانی به عباس آباد و رامسر را از جمله برنامه های تدوین شده در استان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج الله فتح الله پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری رامسر با اشاره به برنامه اقتصادی طراحی شده از سوی دولت و ابلاغ برنامه رشد اقتصادی به دستگاه های اجرایی گفت: همچنین در راستای برنامه هفتم توسعه سیاست ها و رویکردها و پروژه ها مشخص می شود.

وی مشارکت بخش خصوصی را از مهمترین راهبردها برای تحقق برنامه ها بیان کرد و با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان رامسر گفت: استفاده از ظرفیت خیرین و تسهیلات در حوزه اقتصادی.

و تبصره 18 و 16 و منابع اشتغال خانگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با به برگزاری همایش فرصت هیا سرمایه گذاری در استان اشاره و اضافه کرد: توانمند سازی اقتصاد روستاها از جمله برنامه ها است و 500 روستا به صورت پایلوت در استان شناسایی شدند.

فتح الله پور با اظهار این که طرح آبرسانی به رامسرو عباس آباد و سفلی را در دستور کار داریم، گفت: مجموعه دستگاه ها در سطح استان و شهرستان ها باید پیگیری کنند تا اعتبارات ملی و لایحه بودجه 1402 پیگیری شود.

وی تأخیر در اجرای پروژه ها را از جمله مسائل و مشکلات بیان کرد و گفت: نظارت بر پروژه های عمرانی مهم است و باید به صورت میدانی این طرح اجرایی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به رامسر و عباس آباد در دستور کار قرار دارد

آبرسانی به رامسر و عباس آباد در دستور کار قرار دارد