مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:212023-01-05اجتماعي

هشدار پلیس راه اصفهان در خصوص بارش برف و باران و لغزندگی جاده های استان


اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: براساس اعلام پاسگاه های پلیس راه استان از بامداد امروز بارش برف در محورهای گردنه رخ، تیران، عسگران، علویجه، محورهای دامنه، قرقچی، یاسوج شروع شده و همچنین در محور زرین شهر، فرودگاه، گردنه ملااحمد، نیه، کاشان_قم، خور_جندق، اردستان، کاشان_اصفهان، جرقویه نیز بارش باران گزارش شده است که به دنبال آن سطح معابر این محورها برای تردد خودروها لغزنده است.

وی ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی افزود: توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

زارع بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و گفت: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در تمامی محورها آماده خدمت رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطر نشان کرد: امیدوارم رانندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس راه اصفهان در خصوص بارش برف و باران و لغزندگی جاده های استان

هشدار پلیس راه اصفهان در خصوص بارش برف و باران و لغزندگی جاده های استان