مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:252023-01-05اقتصادي

تکمیل پروژه بیمارستان خدابنده نیازمند500 میلیارد تومان اعتبار است


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده نیازمند500 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه احداث بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده، با بیان اینکه این بیمارستان دارای 220 تختخواب است گفت:: بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه مورد نیاز است .

وی با بیان اینکه 15 میلیارد تومان از این اعتبار از اوراق و 85 میلیارد تومان نیز از محل ماده 37( اعتبارات ارزش افزوده) است، افزود: اسکلت و سفت کاری پروژه به اتمام رسیده است و 100 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته که 15 میلیارد آن را اوراق می دهند و همه تلاش ما این است که 85 میلیارد تومان نیز از ماده 37 تزریق شود.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: منبع دیگر تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه ابتکار خوبی است که شورا و شهرداری قیدار با حمایت استاندار زنجان به خرج داده اند که طی آن قرار است ارزش افزوده بازگشایی معبر از محدوده بیمارستان قدیمی به پروژه بیمارستان جدید اختصاص پیدا کند که تصمیم خوب و عاقلانه ای است.

نیکزاد با تاکید بر اینکه پیگیر تسریع روند اجرای پروژه هستیم، افزود: در سال 1402 همه تلاش ها بر این است ردیف بودجه های این پروژه از سه محل تقویت شود تا شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه بیمارستان خدابنده نیازمند500 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل پروژه بیمارستان خدابنده نیازمند500 میلیارد تومان اعتبار است