مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:502023-01-05سياسي

مهم ترین خواسته مردم راه، آب و مسکن است


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، مشکلات آب آشامیدنی و پمپاژ های کشاورزی و مسئله تامین مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد هرمزگان امروز با نماینده بنیاد مستضعفان در هرمزگان دیدار و گفتگو کرد  سرهنگ اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(علیه السّلام) هرمزگان در این دیدار با اشاره به فعالیت های قرارگاه در حوزه های زیرساخت و عمران، فرهنگی، بهداشت وسلامت، تعلیم و تربیت، اشتغال و جهاد آبرسانی در دهستانهای هدف را از مهم ترین این موارد برشمرد.

وی بیان کرد: شش دهستان هدف قرارگاه پیشرفت از محروم ترین نقاط استان و کشور است و با توجه به رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور درخواست داریم این مناطق محروم نیز از خدمات ارزشمند بنیاد بهره مند شود.

صادقی بیان کرد: در پی بازدیدی که به تازگی از این منطقه محروم داشته ایم مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، مشکلات آب آشامیدنی و پمپاژ های کشاورزی و مسئله تامین مسکن است که در این خصوص نیازمند اهتمام جدی بنیاد مستضعفان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین خواسته مردم راه، آب و مسکن است

مهم ترین خواسته مردم راه، آب و مسکن است