مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:002023-01-05اجتماعي

برف روبی و نمک پاشی تمام محورهای همدان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 1530 کیلومتر-باند از محورهای استان همدان با استفاده از 360 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و 530 نیروی راهدار برف روبی و نمک پاشی شد.

- جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه بارش برف در محورهای استان همدان، افزود: سطح تمامی محورهای استان لغزنده است و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با هوشیاری کامل است.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری استان، به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان تمامی راه های شریانی، فرعی و روستایی استان باز و تردد به صورت روان در جریان است.

نگاهداری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته به هشت خودرو و یک اتوبوس که دچار نقص فنی شده، امدادرسانی شد و برای حمل مسافران در راه مانده اتوبوسی دیگر جایگزین شد.

وی تاکید کرد: از هموطنان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر با شماره گیری سامانه 141 از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور مطلع شوند و حتما از پر بودن باک خودرو و همراه داشتن لباس گرم مطمئن شوند و خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی و نمک پاشی تمام محورهای همدان

برف روبی و نمک پاشی تمام محورهای همدان