مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:002023-01-05سياسي

نصب 10 هزار پنل خورشیدی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر روستایی وشوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: باهدف توسعه پایدار جامعه روستایی و بهره مندی هرچه بیشتر آنان از انرژی پاک، طرح تامین و اجرای 10هزار پنل خورشیدی در دستور کار دفتر قرارگرفته است.

- مهرداد جهاندیده در نشست هماهنگی توسعه روستایی استان افزود: این برنامه طی تفاهم نامه پنج جانبه ای که میان وزارت نیرو، معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، بسیج سازندگی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی تدوین و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به امتیازت مطلوب اجرای پنل های خورشیدی برای روستاییان،خاطر نشان کرد: هزینه های احداث آن از محل تسهیلات بانک عامل تامین می شود و کسانی که تمایل به استفاده از ظرفیت پنل خورشیدی دارند می توانند با ثبت نام در سامانه مهرسان از این امکانات بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر روستایی وشوراهای استانداری سیستان وبلوچستان گفت: تاکنون 2 هزار و 822 نفر در سامانه مهرسان نام نویسی کردند که اجرای پنل های خورشیدی بزودی در شهرستان چابهار توسط بسیج سازندگی سپاه سلمان استان آغاز خواهدشد.

وی اظهارداشت: از جمله چالش های جدی مناطق روستایی دسترسی به برق است که گسترش شمار پنل های خورشیدی، به کاهش این چالش ها کمک می کند و از طرفی بخش خصوصی رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری در این حوزه و توسعه ظرفیت نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 10 هزار پنل خورشیدی در سیستان و بلوچستان

نصب 10 هزار پنل خورشیدی در سیستان و بلوچستان