مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:052023-01-05حوادث

مهار بزرگترین باند قاچاق احشام توسط مرزبانان آذربایجان غربی


جانشین فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از مهار بزرگترین باند قاچاق احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از مهار بزرگترین باند قاچاق احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی ،سرهنگ عباس مرادی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام ، مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با انجام یکسری کار اطلاعاتی دقیق در سخت ترین شرایط آب و هوایی توانستند با شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان احشام ، مانع از خروج یک هزارو 342 راس احشام قاچاق از مرزهای کشورمان شوند.

سرهنگ مرادی افزود: باتوجه به بعد مسافت و شرایط سخت جغرافیایی و وضعیت جوی نا مساعد منطقه پس از پیاده روی 14 ساعته و هدایت احشام در این عملیات ، قاچاقچیان با مشاهده ماموران مرزی عرصه رابرخودتنگ دیده وبا استفاده از تاریکی هوا و عوارض طبیعی زمین ، با رها کردن احشام از محل متواری و به انسوی مرزها گریختند لیکن تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران مرزبانی قرار دارد.

جانشین مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به ارزش 27 میلیارد ریالی احشام توقیف شد، خاطر نشان کرد: کلیه احشام به یگان دلالت و پرونده قضایی در این راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار بزرگترین باند قاچاق احشام توسط مرزبانان آذربایجان غربی

مهار بزرگترین باند قاچاق احشام توسط مرزبانان آذربایجان غربی