مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:102023-01-05سياسي

قاریان و مداحان در آرامستان شهرکرد ساماندهی می شوند


شهرکرد_رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد گفت: طرح ساماندهی قاریان و مداحان در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد مطرح و در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای رفاه حال شهروندانی که برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می کنند، جلسه ای با موضوع ساماندهی برنامه مداحان با حضور در سازمان مدیریت آرامستان ها برگزار شد.

مجید احمدی در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اظهار داشت: گاهی در آرامستان ها چندین مراسم به صورت همزمان برگزار می شود و مداحان با وجود صدای بلند باند و میکروفن ها به ایجاد سر و صدا دامن می زنند که باید این مسئله مدیریت شود.

وی از مردم خواست تا با همکاری با این سازمان، برای ساماندهی قاریان و مداحان سازمان آرامستان های شهرداری همراه شوند و گفت: می طلبد در راستای برگزاری مراسمی که همزمان هستند دو یا چند خانواده هماهنگ شوند و از حضور یک مداح بهره مند شوند.

طرح قبور دو طبقه در آرامستان بهشت رحمت اجرا می شود رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد گفت: به علت رشد جمعیت شهری توسعه آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ضروری است.

مجید احمدی با اشاره به توسعه جمعیت شهرنشینی اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان شهرکرد از روستاها و یا حاشیه شهرها هستند و متوفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاریان و مداحان در آرامستان شهرکرد ساماندهی می شوند

قاریان و مداحان در آرامستان شهرکرد ساماندهی می شوند