مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:252023-01-05اقتصادي

بازرسی و نظارت مستمر بر نانوایی های «دماوند» / برخورد با تخلفات در دستور کار است


فرماندار شهرستان دماوند از بازرسی و نظارت مستمر بر نانوایی های این شهرستان با هدف تحقق ارتقای کیفیت نان خبر داد و گفت: برخورد با هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، - بازرسی و نظارت مستمر بر نانوایی های دماوند / برخورد با تخلفات در دستور کار است فرماندار شهرستان دماوند از بازرسی و نظارت مستمر بر نانوایی های این شهرستان با هدف تحقق ارتقای کیفیت نان خبر داد و گفت: برخورد با هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کیفیت پایین نان و کم فروشی در دستور کار قرار گرفته است.

رضا طاهرخانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند نظارت بر نانوایی های سطح شهرستان دماوند گفت: جلسات کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان شهرستان به صورت منظم برگزار می شود و در جلسات موضوعات مربوط به کیفیت نان به همراه گزارشات به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: در راستای گلایه مندی مردم شهرستان دماوند با موضوع کیفیت نان در سطح شهرستان، جهت بهبود کیفیت و پیشگیری از هر نوع تخلف در این حوزه بازرسی و نظارت از نانوایی ها به صورت دو شیفت و مستمر استمرار خواهد داشت تا شاهد تحقق ارتقای کیفیت در سطح نانوایی های سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: اولویت سیاست های تیم های بازرسی در خصوص این موضوع حل مشکلات صنفی نانوایان نظیر تامین به موقع و به اندازه آرد دولتی باکیفیت و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی و نظارت مستمر بر نانوایی های «دماوند» / برخورد با تخلفات در دستور کار است

بازرسی و نظارت مستمر بر نانوایی های «دماوند» / برخورد با تخلفات در دستور کار است