مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:302023-01-05اقتصادي

کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان چشم انداز طرح «کانون مدرسه» است


سرپرست کانون پرورش فکری گیلان کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان را چشم انداز احرای طرح «کانون مدرسه» دانست و گفت: این طرح از دی ماه امسال و تا اردیبهشت 1402 اجرا می شود.

- رشت- سرپرست کانون پرورش فکری گیلان کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان را چشم انداز احرای طرح کانون مدرسه دانست و گفت: این طرح از دی ماه امسال و تا اردیبهشت 1402 اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میرعظیمی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست اجرای طرح کانون مدرسه با مثبت ارزیابی کردن افزایش تعامل و همکاری ها در عرصه فرهنگ اظهار کرد: طرح کانون مدرسه نماد هم گرایی فرهنگی بوده و مشارکت و هم افزایی، از مؤلفه های این طرح به شمارمی رود میرعظیمی به فرآیند اجرای طرح کانون مدرسه اشاره و اضافه کرد: بهره گیری از امکانات و ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت های تربیتی، پرورش خلاقیت و آشنایی هرچه بیش تر کودکان و نوجوانان، والدین و اولیای تربیتی با مراکز فرهنگی هنری کانون و زمینه سازی برای جذب و پایدارسازی اعضا، از اهداف این طرح محسوب می شود.

وی در تشریح روند اجرای طرح کانون مدرسه و طیف مخاطبان آن گفت: این طرح سه ساله از دی ماه امسال تا پایان اردیبهشت سال بعد به مرحله اجرا گذاشته می شود و دانش آموزان دختر و پسر پایه دوم تا ششم ابتدایی مدارس دولتی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان چشم انداز طرح «کانون مدرسه» است

کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان چشم انداز طرح «کانون مدرسه» است