مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:402023-01-05حوادث

آخرین جزییات آتش سوزی در دهنه «چهل چای» مینودشت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، آخرین وضعیت آتش سوزی در عرصه های جنگلی مینودشت را تشریح کرد.

- حمید سلامتی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع حریق در منطقه یکه سور دهنه چهل چای مینودشت، اظهار کرد: این آتش سوزی از عصر روز گذشته(چهارشنبه 13 دی) در این منطقه شروع شده که سطح حریق قابل توجه نبوده اما صخره ای بودن عرصه، تاریکی هوا و شدت بالای وزش باد ادامه روند اطفای حریق را دچار مشکل کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود و تاریکی هوا نیروهای امدادرسان ادامه کار اطفای حریق را از صبح امروز آغاز کردند، تصریح کرد: همانطور که بیشترین آتش سوزی های استان گلستان عامل انسانی دارد این حریق نیز به دلیل فعالیت های زراعی و دامی و همچنین حضور گردشگر در این منطقه، علت انسانی داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر آتش در عرصه های جنگلی مینودشت مهار شده است، یادآور شد: عملیات اطفاء کامل آتش همچنان ادامه دارد و در صورت نیاز، از بالگرد نیز استفاده می شود.

سلامتی با بیان اینکه وجود شیب تند و دامنه صخره ای موجب شده تا کار امدادرسانی کمی کُند شود، خاطرنشان کرد: با وجود سخت گذر بودن منطقه، با تلاش نیروهای امدادی و مردمی، اکنون آتش مهار شده و به نظر می رسد تا دو ساعت دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات آتش سوزی در دهنه «چهل چای» مینودشت

آخرین جزییات آتش سوزی در دهنه «چهل چای» مینودشت