مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:452023-01-05اقتصادي

کشف 80 میلیارد ریال ارز قاچاق


 فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف 80 میلیارد ریال ارز قاچاق در ایستگاه راه آهن خراسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حشمت اله ملکی در تشریح این خبر گفت: با توجه به التهاب اخیر بازار ارز و افزایش قیمت دلار، این پلیس نسبت به تشدید اقدامات انتظامی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز اقدام کرده که در این خصوص مأموران پلیس راه آهن نیشابور حین انجام وظیفه و کنترل مسافران در موقعیت گیت ورودی ایستگاه راه آهن نیشابور به فردی که از قطار مسافری مشهد - تهران جا مانده و قصد سوار شدن از ایستگاه به قطار را داشت، مشکوک می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی بدنی به عمل آمده، ماموران مجرب این پلیس موفق شدند ، 208 هزار و 100 دلار فاقد هرگونه مجوز قانونی و اظهار نامه بانکی که به صورت بسیار ماهرانه ای با استفاده از شکم بند دور شکم و کمر خود مخفی کرده بود کشف کنند.

سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه را 80 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص اقدامات قانونی انجام و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان نیشابور ارسال و موضوع تحت رسیدگی می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس راه آهن کشور خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 میلیارد ریال ارز قاچاق

کشف 80 میلیارد ریال ارز قاچاق