مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:552023-01-05سياسي

بندر دیر در سالگرد شهادت سردار دل ها حال و هوای خاصی دارد


حال و هوای بندر دیر در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یاد سردار دل ها آکنده از عشق و ارادت مردمان این دیار به این سرباز ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سراسر کشور این روزها حال و هوای بندر دیر نیز در در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یاد سردار دل ها آکنده از عشق و ارادت مردمان این دیار به این سرباز ولایت است.

هر کس به نوعی به دنبال انجام یک حرکت به نیت شهید سلیمانی است؛ جوانان و نوجوانان شهر به عشق سردار دل ها در خیابان ایستگاه صلواتی برپا کرده اند و چایی و شیر و نخود گرم بین مردم توزیع می کنند.

در آن سو در مصلای شهدای محراب که محل برگزاری مراسم محوری سومین سالگرد شهادت سردار است، گروه منتظران منجی متشکل از جمعی از دختران و فعالان فرهنگی، نمایشگاهی به یاد سردار دل ها و علامه مصباح یزدی ایجاد کرده اند و پذیرای کودکان و نوجوان هستند.

همه به عشق سرباز ولایت به مصلا آماده اند تا از مقام والای او تجلیل کنند و بگویند که اگرچه جسم سردار سلیمانی دیگر در این دنیا نیست اما اندیشه و فکر و مکتب شهید سلیمانی روز به روز بالنده تر از گذشته کودکان و نوجوانان و جوانان این دیار را به سمت خود جذب می کند تا سلیمانی های دیگری در این مکتب رشد کنند و سرباز ولایت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر دیر در سالگرد شهادت سردار دل ها حال و هوای خاصی دارد

بندر دیر در سالگرد شهادت سردار دل ها حال و هوای خاصی دارد