مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:152023-01-05اجتماعي

تردد روان در راه های استان سمنان با وجود بارش برف و باران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به بارش برف و باران در جاده های این استان از رانندگان خواست برای عبور از محورهای این استان تجهیزات ایمنی و زمسانی و از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

- احسان منصورکیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علی رغم بارش برف و باران در اکثر نقاط استان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های راهداری استان، تردد در همه محورهای این استان به صورت روان در جریان است.

وی از بارش برف و باران پراکنده در اکثر مناطق تحت پوشش این اداره کل خبر داد و تاکید کرد: توصیه می شود رانندگان برای عبور از محورهای این استان و خصوصا محورهای کوهستانی و شمالی استان تجهیزات زمسانی را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ برای عمور از محورهای برف گیر و گردنه های استان الزامی است افزود: در حال حاضر براساس دوربین های پایش تصویری و گزارش های راهداران استان تردد در همه جاده های استان روان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پاسخ به پرسشی در خصوص ممنوعیت احتمالی تردد در برخی محورهای استان گفت: به جز محور شاهرود- رامیان و اولنگ که به علت عدم ایمنی مسدود است و همچنین ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در محور تهران،سمنان و مشهد که از ظهر روز گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان در راه های استان سمنان با وجود بارش برف و باران

تردد روان در راه های استان سمنان با وجود بارش برف و باران