مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:252023-01-05سياسي

نگاه سلیمانی؛ حتی در مباحث امنیتی باید مردم محور بود


مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهدای مقاومت با حضور سفرای کشورهای سوریه و ونزوئلا و دیپلمات های مقیم و جمعی از صاحبنظران چینی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم و نمایشگاه عکس دستاوردها و رشادت های شهید سلیمانی که در حاشیه آن برگزار شد با استقبال گسترده دیپلمات ها، اندیشمندان و صاحبنظران چینی و همچنین ایرانیان مقیم همراه بود.

سخنرانان این مراسم از جمله سفیر کشورمان، سفیر سوریه، وین روزنامه نگار چینی و دونگ رییس بلوک توسعه فرهنگی دوران جدید پکن، همگی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را جنایت جنگی و نقض منشور ملل متحد عنوان کردند و شهید سلیمانی را نماد صلح، استقامت، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و قهرمان مبارزه با تروریسم عنوان داشتند.

محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در سخنانی شهید سلیمانی را مبدع صلح و مبتکر طرح امنیت پایدار و مردمی دانست و گفت شهید سلیمانی با همراهان خود به مثابه یک سرباز متواضع رفتار می کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی نشان داد که حتی در مباحث امنیتی باید نگاه مردم محور، انسانی و فرهنگی داشت.

همچنین، محمد حسنین خدام، سفیر جمهوری عربی سوریه در چین، شهید سلیمانی را فرمانده برجسته و باهوش عنوان کرد که در ذهن مردم سوریه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سلیمانی؛ حتی در مباحث امنیتی باید مردم محور بود

نگاه سلیمانی؛ حتی در مباحث امنیتی باید مردم محور بود