مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:312023-01-05حوادث

دستگیری 9 نفر از اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری   اظهار داشت: یک گروه مسلح شبانه سه واحد گشتی در سه مرحله متفاوت را مورد حمله قرار داد که تعدادی از همکاران ما در اثر این تیراندازی ناجوانمردانه مجروح شدند که 2 نفر از آنها در بیمارستان در حال درمان هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدام این گروه مسلح باعث احساس ناامنی مردم شده بود، افزود: با بررسی هایی که انجام شد بلافاصله فیلم تیر اندازی هدف قرار گرفتن واحدهای گشتی لحظاتی بعد که از شبکه های معاند منتشر شد، ارتباط این گروه با شبکه های معاند نیز برای ما محرز شد.

سردار قنبری گفت: اقدامات بسیار خوب اطلاعاتی و عملیاتی پیچیده ای را همکاران ما در پلیس آگاهی استان برای شناسایی آنها آغاز کردند که خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی در مدت 3 شبانه روز فعالیت اطلاعاتی مستمر، پلیس موفق به شناسایی اعضای باند شد.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات این گروه معاند را با شبکه های ضدانقلاب و خارج از مرز به دست آوردیم، عنوان کرد: خوشبختانه در یک عملیات از پیش طراحی شده، دقیق و مقتدرانه همزمان تعداد 9 نفر از اعضای این باند در سطح استان در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 نفر از اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان

دستگیری 9 نفر از اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان