مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:352023-01-05اجتماعي

جاده های کردستان باز است/برفروبی بیش 10 هزار کیلومتر باند در محورهای استان


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در شبانه روز گذشته بیش از 10 هزار کیلومتر باند برفروبی در جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شد.

- ایسنا/کردستان معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در شبانه روز گذشته بیش از 10 هزار کیلومتر باند برفروبی در جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شد.

رامبد نوذری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برفروبی های انجام شده در استان در حال حاضر هیچ راه روستایی مسدودی نداریم و مشکلات جزیی در تردد برخی روستاها وجود داشت که با تلاش راهداران برطرف می شود.

وی از برفروبی بیش از 10 هزار کیلومتر برف در جاده های استان خبر داد و افزود: این میزان برفروبی توسط 320 نیرو و با استفاده از 190 دستگاه ماشین آلات انجام و 2 هزار و 300 تن شن و ماسه نیز در جاده های استان استفاده شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به کمک به هزار و 62 خودروی گرفتار در راه های استان در شبانه روز گذشته، گفت: در حال حاضر مشکل حادی در جاده های استان وجود ندارد اما با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم بارش ها تا اوایل هفته آینده از رانندگان درخواست می شود در صورت تردد وسایل و تجهیزات گرمایشی با خود به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کردستان باز است/برفروبی بیش 10 هزار کیلومتر باند در محورهای استان

جاده های کردستان باز است/برفروبی بیش 10 هزار کیلومتر باند در محورهای استان