مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:562023-01-05سياسي

حجت الاسلام قرائتی: اقامه نماز باید شأن جامعه اسلامی باشد/ وجود 180 کمال در نماز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در هشتمین اجلاس استانی نماز که به میزبانی شهرستان ابرکوه در استان یزد برگزار شد، با بیان این که نماز به عنوان کارخانه آدم سازی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: 180 کمال در نماز وجود دارد که اگر این فریضه را به خوبی ادا کنیم، به کمالات رسیده ایم.

وی افزود: 95 درصد بچه های جبهه را بچه های مسجد تشکیل می دهد و اگر حمله ای به ایران صورت گیرد هم بچه های مسجد اعزام می شوند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور وضعیت نماز در ایران را در شان جمهوری اسلامی ندانست و گفت: در همه شهر ها گروه سرود و تواشیح داریم، اما متاسفانه گروه اذان نیست.

قرائتی حضور روحانیان در مساجد را ضروری دانست و بیان کرد: روحانیان باید مدارس را دریابند و حتی کسانی که در اداره های مختلف شاغل هستند باید حداقل هفته ای دو روز در مساجد نماز بخوانند.

وی با تأکید بر این که نماز نباید دولتی شود، تصریح کرد: همگان باید بسیج شویم تا نماز را در شان جامعه اسلامی برگزار کنیم، خصوصا برای استان یزد که به دارالعباده معروف است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: ما باید کار ماندگار انجام دهیم نه اینکه به نصب پوستر توسط روابط عمومی ها بسنده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام قرائتی: اقامه نماز باید شأن جامعه اسلامی باشد/ وجود 180 کمال در نماز

حجت الاسلام قرائتی: اقامه نماز باید شأن جامعه اسلامی باشد/ وجود 180 کمال در نماز