مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:252023-01-05ورزشي

جدال حساس آنا صنعت قم برابر گیتی پسند برای خروج از منطقه خطر


آنا صنعتی قم این فرصت را دارد که در حساس ترین بازی خود در هفته بیستم با کسب امتیاز در برابر تیم پر قدرت گیتی پسند اصفهان از منطقه خطر سقوط خارج و به بازی های پیش رو امیدوارتر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتسال آنا صنعت قم در یکی از حساس ترین بازی های خود عصر جمعه این هفته به مصاف تیم پر قدرت و پر مهره گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

این دیدار از آن جهت برای قمی ها حساس است که با تیم سیزدهم جدول یعنی مقاومت البرز تنها 4 امتیاز فاصله دارد و اگر نتواند در برابر گیتی پسند اصفهان نتیجه لازم را کسب کند و در حالی که مقاومت از دیدار خود با صنایع پشتیبان دست پر خارج شود به منطقه سقوط به دسته اول باشگاه های کشور وارد خواهد شد.

اما از طرف دیگر حضور بازیکنان خوب قمی از جمله اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی در تیم گیتی پسند و رویارویی آن ها با تیم قم همیشه بر جذابیت و حساسیت این مسابقه می افزاید.

متأسفانه بسته شدن دیرهنگام نماینده قم برای لیگ برتر به یک معضل همیشگی برای قم تبدیل شده است و این مشکل همیشگی در سال های اخیر هیچگاه اجازه نداده است تا نام قم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی مشاهده کنیم و قهرمانی برای فوتسال دوستان قمی به یک حسرت همیشگی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال حساس آنا صنعت قم برابر گیتی پسند برای خروج از منطقه خطر

جدال حساس آنا صنعت قم برابر گیتی پسند برای خروج از منطقه خطر