مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:252023-01-05سياسي

حراست از بیت المال شاه بیت اقدامات در کمیسیون مبارزه با قاچاق است


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: حفاظت از بیت المال شاه بیت اقدامات کارشناسان حقوقی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی مجتهدی نیا ظهر پنجشنبه در جلسه کارشناسان حقوقی دستگاه های کاشف کالاهای قاچاق اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل با جدیت تمام با رصد اطلاعاتی از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف مهم قانون گذار در ماده 32 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تصریح کرد: حضور نمایندگان حقوقی در دستگاه های دولتی سبب حفظ حقوق بیت المال و تلاش در یادگیری مسائل روز حقوقی است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: کارشناسان حقوقی باید در موعد مقرر، بدون فوت وقت و با اعلام نظر و تجزیه و تحلیل کارشناسی نسبت به پرونده های حوزه مربوطه خود با قاطعیت اقدام کنند.

مجتهدی نیا حضور میدانی در صحنه و ارتباط با مدیران دستگاه ها را در راستای ارائه مشاوره تخصصی از دیگر مؤلفه های موفقیت کارشناسان حقوقی این حوزه دانست و افزود: نظارت مستقیم بر عملکرد واحدهای اقتصادی و… می تواند ما را در نیل به اهداف کمیسیون که دسترسی به اقتصاد پاک است، یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از بیت المال شاه بیت اقدامات در کمیسیون مبارزه با قاچاق است

حراست از بیت المال شاه بیت اقدامات در کمیسیون مبارزه با قاچاق است