مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:302023-01-05ورزشي

برنامه مشخصی برای «رویداد اردبیل 2023» نداریم


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: متاسفانه هیچ برنامه مشخصی برای « رویداد اردبیل 2023» نداریم.

- اردبیل-رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: متاسفانه هیچ برنامه مشخصی برای رویداد اردبیل 2023 نداریم.

اسکندرپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکو است، اظهار کرد: برای رویداد 2023 متأسفانه هیچ برنامه مشخصی نداریم و این امر نیاز به یک اراده و عزم دارد.

وی افزود: حضور در بازدیدها و انتشار عکس ها برای فعالی نشان دادن خود در شأن شورا نیست، در این دوره، شورا و شهرداری به دور از مدیریت ویترینی در حال فعالیت و تلاش برای شهر هستند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در توسعه یک شهر و جامعه توانایی فردی و گروهی بسیار مهم است، گفت: تک تک اعضای شورای شهر دارای تخصص هستند.

اسکندرپور خاطر نشان کرد: متأسفانه در مسائل فرهنگی و توسعه ورزش شهروندی مشکلاتی در شهر وجود دارد که از این باب از شهروندان اردبیل عذرخواهیم و در سال آتی تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی مشخصی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث درآمد پایدار، ورود به بحث سرمایه گذاری از اقدامات شهرداری است، ادامه داد: سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی یک نقطه قوت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مشخصی برای «رویداد اردبیل 2023» نداریم

برنامه مشخصی برای «رویداد اردبیل 2023» نداریم