مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:452023-01-05سياسي

نیروی پدافند هوایی، به یک قدرت مطلق منطقه ای تبدیل شده است


امروز نیروی مقتدر و گسترده پدافند هوایی به اتکای بهره گیری از استعدادهای جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه ای تبدیل شده است.

- امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: امروز نیروی مقتدر و گسترده پدافند هوایی به اتکای بهره گیری از استعدادهای جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه ای تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در سطح این نیرو، اظهار داشت: سرباز جوان ایران اسلامی در واقع یک سرمایه ملی محسوب می شود که باید برای رشد و افزایش مهارت هایش در دوران خدمت سربازی برنامه ریزی کنیم.

امیر صباحی فرد با اشاره به برنامه های نیروی پدافند هوایی در راستای تکریم جوان سرباز گفت: رویکرد این نیرو به سرباز یک رویکرد ارزشی و ملی است.

نیروی پدافند سرباز را فرزند ملت و سرمایه ارزشمند ملی می داند و در هر منطقه مأموریتی که در آنجا سربازی حضور داشته باشد، نیروی پدافند برای او برنامه فرهنگی و مهارت افزایی دارد.

وی با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توجه به سربازان و ایجاد فضای بانشاط در خدمت مقدس سربازی، افزود: سرباز یکی از ارکان نیروهای مسلح است که با روحیه سلحشوری، غیرت و همیت در راستای پاسداری از مرز و بوم کشور گام برداشته و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی پدافند هوایی، به یک قدرت مطلق منطقه ای تبدیل شده است

نیروی پدافند هوایی، به یک قدرت مطلق منطقه ای تبدیل شده است