مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:502023-01-05اقتصادي

100 پروژه گردشگری فعال با حجم سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی به صد پروژه گردشگری در حال ساخت استان با حجم سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگر به استان آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست های دولت در استان، اظهار کرد: آموزش های گردشگری در دو بخش همگانی و تخصصی همچنین توسعه زیرساخت های استان جزو سیاست های اصلی استان است.

او با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای 78 هتل با 13 هزار تخت است، افزود: 100 پروژه فعال با حجم سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومان در استان در حال ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تصریح کرد: 36 هتل در حال ساخت است که با بهره برداری از آن ها در طول سه سال شش هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه می شود.

او  با اشاره به تشکیل شورای ویژه سرمایه گذاری در استان از تهیه بسته های سرمایه گذاری خبر داد.

حمزه زاده از بازاریابی و تبلیغات به عنوان دیگر رویکرد اساسی استان نام برد و ادامه داد: در این راستا شناسایی بازارهای هدف داخلی و خارجی، تولید محتوای متناسب با نیاز بازارهای هدف، برگزاری جشنواره های موضوعی و شرکت در نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه گردشگری فعال با حجم سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

100 پروژه گردشگری فعال با حجم سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقی