مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:552023-01-05اقتصادي

دولت توجه ویژه به بهبود معیشت مرزنشینان دارد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به بهبود معیشت مرزنشینان، گفت: توسعه متوازن مناطق مختلف استان با پایش و اجرای مستمر طرح های محرومیت زدایی میسر خواهد شد.

- محمدصادق معتمدیان امروز 15 دیماه در ادامه سفر به شهرستان پیرانشهر و با حضور در جمع مردم شهر لاجان، با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به زیرساخت ها، معیشت و تثبیت جمعیت مرزنشینی، خاطرنشان کرد: دولت برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه مردم مرزنشین تلاش می کند و مرز تمرچین پیرانشهر با توسعه تجارت و افزایش صادرات، زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان منطقه فراهم کرده است.

وی آب و هوای مناسب این شهرستان را در توسعه بوم گردی و کشاورزی و باغداری موثر دانسته و افزود: از ظرفیت های بالقوه آذربایجان غربی و به ویژه شهرستان پیرانشهر برای بهره برداری و تبدیل به درآمد سرانه استفاده می شود.

معتمدیان توجه به عدالت اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای مرزی را نیز از اولویت های مهم دولت سیزدهم عنوان کرده و افزود: علیرغم تحریم های ظالمانه و تاثیر آن بر اقتصاد مردم، روند خدمت رسانی و جلب رضایت مردم در بخش های مختلف ادامه خواهد داشت.

وی همچنین توسعه صنعت و پیشرفت منطقه را در گرو توجه به اولویت ها و خواسته های مردم دانسته و ادامه داد: پایش دقیق و کار علمی و کارشناسی و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت توجه ویژه به بهبود معیشت مرزنشینان دارد

دولت توجه ویژه به بهبود معیشت مرزنشینان دارد