مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:002023-01-05حوادث

شرایط نامساعد جوی باعث تصادف و مرگ دو زنجانی شد


رییس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه استان زنجان گفت: وضعیت جوی، بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها منجر به بروز تصادف سه خودرو و فوت کودک 4 ساله شد.

- سرهنگ مهدی میناخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاه به وقوع دو فقره تصادف در محورهای زنجان - میانه و قیدار - زرین رود، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ساینا، یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه وانت در کیلومتر 60 محور زنجان – میانه، متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودروی ساینا که کودکی 4 ساله بود، به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

دلیل این حادثه شرایط نامساعد جوی و عدم کنترل راننده ساینا در این شرایط بوده است.

وی افزود: همچنین در محور قیدار به همدان، به علت انحراف به چپ وانت نیسان و برخورد با وانت پیکان، راننده وانت پیکان در دم جان خود را از دست داد.

میناخانی رعایت سرعت مطمئن و احتیاط کامل را از مهم ترین عوامل موثر در کاهش حوادث رانندگی در شرایط لغزندگی جاده ها عنوان کرد و افزود: در زمان بارش نزولات آسمانی، اصطکاک لاستیک خودرو و جاده به شدت کاهش پیدا کرده و احتمال تصادف افزایش پیدا می کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در پی بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده ها، لازم است همه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط نامساعد جوی باعث تصادف و مرگ دو زنجانی شد

شرایط نامساعد جوی باعث تصادف و مرگ دو زنجانی شد