مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:102023-01-05سياسي

استفاده نادرست برخی مردم از ابزار اینترنت باعث محدودیت شد


استفاده نادرست برخی مردم از ابزار اینترنت باعث محدودیت شد و اگر کسی به قانون حجاب اعتراضی دارد می تواند اعتراض خود را مطرح کند.

- نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده نادرست برخی مردم از ابزار اینترنت باعث محدودیت شد و اگر کسی به قانون حجاب اعتراضی دارد می تواند اعتراض خود را مطرح کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد، ظهر پنجشنبه در ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار سلیمانی اظهار کرد: اخلاق، ایمان و شجاعت سردار سلیمانی بی نظیر بود اما او سربازی نظام را به همه پست و مقام ها ترجیح داد.

وی ابراز کرد: در کنار ایمان، اخلاق، شجاعت و ولایت پذیری، عشق به ولی فقیه زمان باعث شد قاسم سلیمانی، قاسم سلیمانی شود و در وصیتنامه او نکات ارزشمندی نهفته است و او همواره شهادت را به جای مرگ با بیماری یا در بستر طلب می کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین بیان کرد: در جریان واقعه کربلا ولایت پذیری در بین یاران سیدالشهدا (ع) موج می زند و این بانو نیز ارادت ویژه ای به امام حسین (ع) دارد.

وی با اشاره به اینکه هر انسانی توفیق شهادت پیدا نمی کند، ادامه داد: بالاترین خلعت در کره خاکی شهادت است و دوران حسرت و فراغ تمام می شود و زمانی که کارنامه اعمال را به دست انسان می دهند، این شهدا هستند که به فریاد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نادرست برخی مردم از ابزار اینترنت باعث محدودیت شد

استفاده نادرست برخی مردم از ابزار اینترنت باعث محدودیت شد