مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:262023-01-05اقتصادي

آغاز دور جدید نظارت و برخورد با جایگاه های سوخت متخلف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل احمدزاده امروز در بازدید از جایگاه های سوخت زاهدان اظهار داشت: در پی وصول گزارشات مردمی و مشاهدات عینی مبنی بر افزایش صف های طولانی بنزین و گازوییل در شهرستان زاهدان و دستور موکد دادستان مرکز استان، بازدید میدانی با حضور نمایندگان شرکت نفت، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همکاران نظارتی و نیروی انتظامی و پلیس راهور از برخی جایگاه های عرضه سوخت انجام شد.

وی افزود: در این بازدید وجود صف های طولانی و گلایه و نارضایتی های مردم به عینه مشاهده شد و عوامل متعددی نیز دلیل برای ایجاد صف های طولانی سوخت تعیین شد که در محل مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع موقتی صادر شد.

به گفته احمدزاده؛ به منظور حل کامل این معضل مقرر شد تا به قید فوریت جلسه ای اضطراری با حضور تمامی نهادهای متولی برگزار شود تا هر چه سریع تر شاهد حذف و کاهش میزان صفوف در جایگاه های عرضه سوخت باشیم.

وی تصریح کرد: در عین حال شرکت نفت مکلف شد تا به نسبت به تشدید نظارت های خود اقدام کند و در کنار آن، جایگاه داران نیز متعهد شدند تا از ارائه سوخت به افراد غیرخودداری کرده و صرفاً به مصرف کننده واقعی سوخت تحویل دهند که در صورت مشاهده و محرز شدن تخلف با جدیت با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید نظارت و برخورد با جایگاه های سوخت متخلف

آغاز دور جدید نظارت و برخورد با جایگاه های سوخت متخلف