مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:052023-01-05اقتصادي

دور جدید نظارت وبرخورد با جایگاه های سوخت متخلف در زاهدان آغاز شد


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از آغاز دور جدید بازدیدهای میدانی و برخورد با جایگاه داران متخلف سوخت در شهرستان زاهدان خبر داد.

- به گزارش، ابوالفضل احمدزاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در پی وصول گزارشات مردمی و مشاهدات عینی مبنی بر افزایش صف های طولانی بنزین و گازوییل در شهرستان زاهدان و دستور مؤکد دادستان مرکز استان، بازدید میدانی با حضور نمایندگان شرکت نفت، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همکاران نظارتی و نیروی انتظامی و پلیس راهور از برخی جایگاه های عرضه سوخت انجام شد.

وی ادامه داد: در این بازدید وجود صف های طولانی و گلایه و نارضایتی های مردم به عینه مشاهده شد و عوامل متعددی نیز دلیل برای ایجاد صف های طولانی سوخت تعیین شد که در محل مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع موقتی صادر شد.

به گفته احمدزاده به منظور حل کامل این معضل مقرر شد تا به قید فوریت جلسه ای اضطراری با حضور تمامی نهادهای متولی برگزار شود تا هر چه سریع تر شاهد حذف و کاهش میزان صفوف در جایگاه های عرضه سوخت باشیم.

وی تصریح کرد: در عین حال، شرکت نفت مکلف شد تا به نسبت به تشدید نظارت های خود اقدام کند و در کنار آن، جایگاه داران نیز متعهد شدند تا از ارائه سوخت به افراد غیر خودداری کرده و صرفاً به مصرف کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید نظارت وبرخورد با جایگاه های سوخت متخلف در زاهدان آغاز شد

دور جدید نظارت وبرخورد با جایگاه های سوخت متخلف در زاهدان آغاز شد