مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:152023-01-05سياسي

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر خبر داد.

- سیدجواد موسوی در جلسه با بازرسان دفاتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری استان اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بازرس تشکل های گردشگری در خط مقدم نظارت بر ارائه خدمات قرار دارند و بازرسی ها در مرحله اول توسط آن ها انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که بازدیدهای نظارتی و پیگیری های بازرسان تشکل های حرفه ای نتیجه نداد در مرحله بعد از دیگر ابزارهای قانونی نظارتی استفاده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

بازرسان محورها و مطالب اعلام شده را به دقت بررسی و گزارش های بازرسی را برای اقدامات بعدی ارائه کنند.

موسوی با اشاره به اینکه رضایت مندی زائران در اولویت برنامه ها قرار دارد، تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر زائران در اطراف حرم مطهر رضوی حضور دارند، بازرسی تمامی دفاتر و شرکت های فعال در این محدوده قبل از آغاز سفرهای نوروزی بازرسی و اقدامات لازم در خصوص این دفاتر و شرکت ها انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بر ضرورت رعایت شئونات در دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری تاکید کرد و گفت: رعایت شان شهر امام رضا(ع) و تکریم زائران باید مورد توجه ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی