مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:152023-01-05حوادث

آتش به 13 هکتار از جنگل های گلوگاه خسارت زد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه با اشاره به اطفای حریق جنگل های منطقه بعد از حدود 24 ساعت تلاش شبانه روزی گفت: 13 هکتار دچار خسارت شد.

- کمیل قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آتش سوزی در عرصه های جنگلی گت چکل گلوگاه رخ داده بود که با کمک نیروهای میاده، هلی کوپتر و در ادامه با بارش باران مهار شد.

وی افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروهای مردمی، فرمانداری، سپاه، هلال احمر، محیط زیست و دوستداران طبیعت اطفای این آتش را با قوت اجرایی کردند و در 4 بامداد 15 دی ماه آتش به طور کامل مهار شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه گفت: وزش بادهای گرم مانع از اطفای کامل شده بود و دوباره شعله های زیر خاکستر با وزش باد شعله ور شد که نیروهای اطفای حریق در منطقه جنگلی گلوگاه خستگی ناپذیر وارد شدند.

قلی نژاد در مورد حجم آتش سوزی گفت: میزان و حجم آتش سوزی حدود 10 هکتار است و علت آتش سوزی به احتمال زیاد خطای انسانی است که به زودی علت دقیق با کارشناسی اعلام می شود.

وی افزود: به دلیل وزش باد گرم آتش در منطقه جنگلی گلوگاه به طول انجامید که با کمک هلی کوپتر اعزامی ساعت 4 بامداد اطفای کامل انجام و بارش باران نعمت الهی موجب شد تا کاملاً شاهد مهار آتش در منطقه شیب دار و صعب العبور بود گت چکل گلوگاه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به 13 هکتار از جنگل های گلوگاه خسارت زد

آتش به 13 هکتار از جنگل های گلوگاه خسارت زد