مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:152023-01-05بين الملل

آمادگی لیبی برای برگزاری انتخابات در سریع ترین زمان ممکن


رییس پارلمان لیبی در سخنانی با بیان اینکه مصر در برابر هرگونه مداخله خارجی در لیبی ایستاده است گفت، انتخابات کشورش در سریع ترین زمان ممکن برگزار خواهد شد.

- رییس پارلمان لیبی در سخنانی با بیان اینکه مصر در برابر هرگونه مداخله خارجی در لیبی ایستاده است گفت، انتخابات کشورش در سریع ترین زمان ممکن برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با خالد المشری، رییس شورای عالی لیبی و حنفی جبالی، رییس پارلمان مصر گفت، توافق بر سر دستیابی به مبنای قانون اساسی در سریع ترین زمان ممکن برای برگزاری انتخابات در لیبی حاصل شده است.

رییس شورای عالی لیبی در این نشست گفت: ما تلاش می کنیم نقشه راهی برای حل بحران سیاسی با توافق با رییس پارلمان لیبی ترسیم کنیم که به زودی اعلام خواهد شد.

وی گفت: نقشه راه بعد از دیدارها با گروه های سیاسی لیبیایی و با مشورت هیئت سازمان ملل ترسیم خواهد شد؛ زیرا مرتبط با برخی پرونده ها و روندها است که ناگزیر به توافق سیاسی و نظارت سازمان ملل هستیم.

در نقشه راهی که اعلام خواهد شد، ماموریت ها را مشخص خواهیم کرد.

همچنین حنفی الجبالی، رییس پارلمان مصر گفت، این کشور به حمایت از حاکمیت و ثبات لیبی به عنوان امتداد و گستره امنیت ملی مصر اهتمام می ورزد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لیبی برای برگزاری انتخابات در سریع ترین زمان ممکن

آمادگی لیبی برای برگزاری انتخابات در سریع ترین زمان ممکن