مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:302023-01-05سياسي

هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته نبود


هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت ها و جمعیت های میلیونی در حمایت از پلیس بی سابقه بوده است.

- اهواز- امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت ها و جمعیت های میلیونی در حمایت از پلیس بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز پنجشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دیدار با فرمانده، مسئولان و کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: کسب اعتبار و آبرویی را که مجموعه انتظامی در فتنه اخیر مقابله با اشرار و اراذل و اوباش که از خارج کشور هدایت می شد به ملت ایران به خصوص به امنیت سازان و حماسه آفرینان سازمان فراجا تبریک می گویم.

وی افزود: تبریک من به سازمان فراجا به جهت جان برکف بودن و حاضر در صحنه بودن است و آن ظرفیتی است که در این مرحله کارکنان مجموعه انتظامی از خود نشان دادند، چون نقشه دشمنان این بود که عملکرد پلیس را به خشونت بکشانند، کشته سازی کنند و با این ترفند نظام را در جهان بدنام کنند و به عنوان حقوق بشر در مجامع بین المللی ما را به محاکمه وادارند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: در حوادث اخیر به کارکنان پلیس جسارت و اهانت شد و خودروهای آن ها را به آتش کشیدند ولی با تدبیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته نبود

هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته نبود