مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:412023-01-05سياسي

وصیت نامه شهیدسلیمانی نشر داده شود/ تأکید سردار بر ولایت پذیری و وحدت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مجید صفدریان بعدازظهر امروز در مراسم سومین سالگرد  شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان سردار سلیمانی این شهرستان اظهار کرد: شهید سلیمانی باعزت بود؛ اما بعد از شهادتش در بین مردم مظلوم جهان عزتش افزون تر شد، چراکه این شهید عزیز در چهل و سه سال مجاهدت به دنبال رضایت پروردگار بود نه پست و مقام و شهرت! وی با اشاره به اینکه شهیدسلیمانی فرماندهی جبهه مقاومت و ایستادگی حق در برابر ظلم و جور استکبار و استعمار در جهان را بر عهده داشت تاکید کرد: تاثیرگذاری این سردار شهید تنها محدود در جامعه ایران و منطقه نبود و شخصیت جهانی بود و این موضوع امروز بعد از شهادتش ملموس و مشهود است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد توسط ایران، آن را اقدام بی سابقه ای دانست و گفت: تاکنون هیچ کشوری جرات نکرده بود به منافع آمریکا حمله کند؛ اما بعد از شهادت سردار سلیمانی، ایران به برکت خون سردار و شهیدان دفاع مقدس این کار را کرد بدون اینکه دشمن جرات کند پاسخی بدهد.

وی با بیان اینکه دشمن از ترور شهید سلیمانی نتیجه عکس گرفت چراکه امروز در جهان روز به روز مکتب سردار سلیمانی در حال توسعه و تربیت شدگان آن در حال افزایش است تأکید کرد: توسعه جبهه مقاومت در حال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه شهیدسلیمانی نشر داده شود/ تأکید سردار بر ولایت پذیری و وحدت

وصیت نامه شهیدسلیمانی نشر داده شود/ تأکید سردار بر ولایت پذیری و وحدت