مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:002023-01-05سياسي

مردم سیستان وبلوچستان برای تهیه نان بی کیفیت هم باید درصف بایستند


عضو مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سختی تهیه نان بی کیفیت در صف های طویل موجب گلایه مردم سیستان و بلوچستان شده است.

- به گزارش، عبدالناصر درخشان ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به هدررفت وقت مردم سیستان و بلوچستان در صف های طویل تهیه نان، گفت: در این خطه پهناور که به خودی خود استانی محروم است، صف های طویل گاز، نفت، بنزین کافی نبود که صف های طویل تهیه نان هم به آن افزوده شده است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدون شک وجود این صف ها برای تهیه نان به عنوان قوت غالب این منطقه در شأن مردم نجیب و مظلوم این منطقه نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در تذکری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و کشور، تصریح کرد: مگر ما در تولید گندم و آرد به خودکفایی نرسیده ایم؟، چرا نظارتی از سوی استانداری ها و فرمانداری ها در خصوص برای تأمین نان و نحوه توزیع آرد و پایین بودن کیفیت آن در این استان وجود ندارد؟.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، خصوصاً شهرهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، سرباز، فنوج، راسک، آشار و بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان وبلوچستان برای تهیه نان بی کیفیت هم باید درصف بایستند

مردم سیستان وبلوچستان برای تهیه نان بی کیفیت هم باید درصف بایستند