مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:202023-01-05سياسي

جایگزین بازنشسته ها در کهگیلویه و بویراحمد باید نیرو جذب شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق آمار 450 نفر در این استان بازنشسته از دستگاه های دولتی داریم که باید نیرو جذب وجایگزین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمد زاده ظهر پنجشنبه در دیدار با امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یاسوج افزود: قانون جامع ایثارگران در استان اجرا نشده و یا با روال نادرستی اجرا شده بود و 83 درصد اشتغال و جذب شده ها از رزمندگانی است که سهمیه پنج درصد اشتغال را داشته اند.

وی با بیان اینکه 17 درصد اشتغال و جذب شده ها ایثارگرانی است که سهمیه 25 درصد به بالا را داشته اند، گفت: در ابتدای کار نیازهای جامعه ایثارگران استان شامل اشتغال، مسکن، ساماندهی گلزار شهدا و تمثال شهدا شناسایی و اولویت بندی و با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار داده شدند.

استاندار اظهار داشت: اجحاف، کم توجهی و بی اعتنایی که در گذشته به حقوق جامعه ایثارگران به خصوص در جذب فرزندان ایثارگر در استان شده باید رفع و جبران شود و با توجه به حجیم شدن دولت هنوز هیچ آزمون سراسری برای استخدام کارمندان جدید برگزار نشده است.

احمد زاده افزود: ما اکنون در ادارات شهرستان با کمبود نیرو مواجه هستیم و اجازه جذب داده نشده و امیدواریم در آزمون سراسری که پذیرش شرکت ها و نیروهای خدماتی برگزار می شود، سهمیه ایثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین بازنشسته ها در کهگیلویه و بویراحمد باید نیرو جذب شود

جایگزین بازنشسته ها در کهگیلویه و بویراحمد باید نیرو جذب شود