مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:252023-01-05ورزشي

قوانین باید منجر به تسهیل در زندگی مردم شود


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین باید منجربه تسهیل در زندگی مردم شود که در مجلس یازدهم سه شنبه های نظارتی مباحث مهم کشور بررسی می شود.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین باید منجربه تسهیل در زندگی مردم شود که در مجلس یازدهم سه شنبه های نظارتی مباحث مهم کشور بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کریمی فیروزجایی امروز در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان که به میزبانی شهرستان بابل برگزار شد با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی فرصت های سرمایه گذاری در استانداری مازندران باید تشکیل شود، اظهار کرد :منطقه بندی که برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری انجام شد اقدامی مناسب از سوی دولت سیزدهم در مازندرن بوده است.

وی ادامه داد: فرمانداران باید رفع موانع سرمایه گذاری را از اولویت های مهم خود قرار دهند و با توجه به اینکه از کشورهایی هستیم که بیش از 10 هزار قانون داریم این موضوع تبدیل به یک دستاویز در حوزه اجرایی به ویژه در بخش سرمایه گذاری شده است .

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: قوانین باید منجربه تسهیل در زندگی مردم شود که در مجلس یازدهم سه شنبه های نظارتی مباحث مهم کشور بررسی می شود و قانون بهبود فضای کسب و کار در زمره قوانین قابل توجهی بوده است که مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین باید منجر به تسهیل در زندگی مردم شود

قوانین باید منجر به تسهیل در زندگی مردم شود