مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:552023-01-05پزشكي

پیگیر تامین داروی بیماران خاص در شاهرود و میامی هستیم


معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تایید کمبود داروهای مورد نیاز بیماران پیوند اعضا و خاص در شاهرود و میامی، گفت: وزارتخانه قول مساعدی برای تامین دارو داده و ما نیز پیگیر هستیم.

- سولماز میرزا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به کمبود داروهای مورد نیاز بیماران پیوند اعضا در شهرستان های شاهرود و میامی، بیان کرد: بخش اعظم این کمبودها کشوری است و مرتبط و مختص شهرستان شاهرود نیست لذا اگر استان های دیگر کشور را نیز بررسی کنیم متأسفانه در برخی داروهای وارداتی و حتی تولید داخل، کمبودهایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود در صنعت دارو سازی از جمله دلایل این کمبودها است، افزود: در ارتباط با داروهای پیوند کلیه در شهرستان های شاهرود و میامی، کمبودها احصا شده و به سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در جریان کمبودها قرار دارد، گفت: وزارت بهداشت در حال پیگیری تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص و پیوند اعضا است.

میرزا محمدی با بیان اینکه در تلاش برای تأمین داروها هستیم، گفت: واقف به این هستیم که بیماران اگر دارو را دریافت نکنند یا برَند داروها تغییر کند، با مشکلاتی روبرو خواهند شد اما بازهم تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تامین داروی بیماران خاص در شاهرود و میامی هستیم

پیگیر تامین داروی بیماران خاص در شاهرود و میامی هستیم