مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:302023-01-05اجتماعي

تردد در محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیر چرخ ممکن است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای کوهستانی این شهرستان با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

- معروف خسروی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی بارش برف همچنان تا شامگاه امشب ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بارش ها در مسیرهای ارتباطی موجب یخبندان و لغزندگی شده و تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای کوهستانی این شهرستان با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

وی بیان کرد: هم اکنون مسیر خلخال به اسالم، خلخال به پونل، خلخال به خورش رستم نمک پاشی و در مسیر شاهرود نیز نیروهای راهداری جهت خدمات رسانی به رانندگان مستقر شده اند و در هیچیک از راه های ارتباطی از جمله روستاها، مسدودی نداریم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال با اشاره به آماده باش کامل راهداران ادامه داد: نیروهای راهداری از آغاز بارش برف بدون وقفه در حال پاکسازی سطح محورهای کوهستانی شهرستان هستند.

خسروی با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: مردم و مسافران خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتماً با سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیر چرخ ممکن است

تردد در محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیر چرخ ممکن است