مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:502023-01-05سياسي

تدوین پرونده ثبت جهانی «طاق بستان» و «اسب کرد» تا پایان سال جاری


مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت جهانی طاقبستان باید به مطالبه عمومی تبدیل شود از تدوین پرونده ثبت جهانی «طاق بستان» و «اسب کرد» تا پایان سال جاری خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت جهانی طاقبستان باید به مطالبه عمومی تبدیل شود از تدوین پرونده ثبت جهانی طاق بستان و اسب کرد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا سهیلی ظهر پنجشنبه طی نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت نود و یکمین سالگرد ثبت ملی طاق بستان در سالن جلسات پایگاه ملی طاق بستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه های پیشرفت داشتن برنامه و اولویت بندی به منظور دستیابی به نتایج مطلوب است.

وی در ادامه افزود: اساس کاری که در اداره میراث فرهنگی استان کرمانشاه باید دنبال شود استفاده از ظرفیت های بالقوه این حوزه در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه توجه به حوزه گردشگری در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: دستیابی به اهداف مورد نظر در این حوزه نیازمند کمک و یاری سایر دستگاه ها خواهد بود که اشتغال مناسب در گردشگری را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پرونده ثبت جهانی «طاق بستان» و «اسب کرد» تا پایان سال جاری

تدوین پرونده ثبت جهانی «طاق بستان» و «اسب کرد» تا پایان سال جاری