مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 18:152023-01-05اقتصادي

بیش از 70 درصد بودجه شهرستان رودبار به آب و راه اختصاص یافته است


فرماندار رودبار با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد بودجه شهرستان به آب و راه اختصاص یافته است، گفت: اجرای طرح هادی در سطح روستاهای رودبار در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طهمورث عموپور بعد از ظهر پنج شنبه در نشست میز خدمت خورگام رودبار در مسجد جامع حشمت آباد، اظهار کرد: مخالف جدی بنگاه داری برخی شوراها هستیم و با این موضوع به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم اشرافیت قوانین از سوی مدیران و مسئولان، افزود: مبارزه با فساد شعار عملی دولت سیزدهم است و در این راستا در بحث فساد با هیچ احدی تعارف نداریم.

فرماندار رودبار با بیان اینکه ملاک در طرح هادی عامل انسانی است نه اسناد کاغذی، گفت: اجرای طرح هادی در مناطق روستایی در اولویت قرار دارد و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

عموپور با اشاره به تنش های آبی در نقاط مختلف رودبار، بیان کرد: بیش از 70 درصد بودجه شهرستان به آب و راه اختصاص یافته که با تحقق این اعتبارات، اقدامات خوبی در این دو حوزه انجام می گیرد.

فرماندار رودبار با بیان اینکه وعده های اعجاب انگیز و واهی نمی دهم، به تشریح آسیب های زلزله 69 در رودبار پرداخت و اضافه کرد: در 43 سال گذشته به شهرستان رودبار ظلم شده است و بیشتر کارها از سنوات گذشته روی زمین مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد بودجه شهرستان رودبار به آب و راه اختصاص یافته است

بیش از 70 درصد بودجه شهرستان رودبار به آب و راه اختصاص یافته است