مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 18:152023-01-05اجتماعي

فریدون شهر و سمیرم رکورددار بیشترین بارش برف و باران در اصفهان


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با 30 میلی متر باران و 30 سانتی متر برف، فریدون شهر20 میلی متر باران و 40 سانتی متر برف رکورددار بارش باران و برف در اصفهان هستند.

- لیلا امینی سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگراستقرار سامانه بارشی در استان تا اوایل فردا است که به تدریج از سمت شمال و شمال شرق خارج خواهد شد.

وی افزود: پیامد استقرار این سامانه  ابرناکی، مه آلودگی و بارش در اکثر مناطق استان تا اواخر وقت و در مناطق جنوبی و غربی استان بارش برف است که به تدریج با حرکت این سامانه به سمت شرق، تا اوایل روز جمعه از استان خارج خواهد شد.

امینی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق 2 تا 4 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 8 درجه و کمینه فردا صبح منفی 3 درجه سانتی گراد و خوروبیابانک با 9 درجه و بویین میاندشت با منفی 13 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به میزان بارش برف و باران در 24 ساعت گذشته در سطح استان بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون شهر و سمیرم رکورددار بیشترین بارش برف و باران در اصفهان

فریدون شهر و سمیرم رکورددار بیشترین بارش برف و باران در اصفهان