مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 18:352023-01-05اقتصادي

50 پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از 50 پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از 50 پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

دکتر صادق نجفی فاتح پنجشنبه 15 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از این تعداد پروژه 38 پروژه مربوط به پروژه های معاونت بهداشتی با اعتباری افزون بر 55 میلیارد تومان، هفت پروژه مربوط به معاونت درمان، سه پروژه معاونت آموزشی دانشکده و دو پروژه عمرانی نیز به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص دارد.

وی میزان اعتبار اولیه پروژه بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمومنین(ع) را 300 میلیون تومان دانست و افزود: در حال حاضر برای آغاز ساخت و احداث این پروژه پیمانکار طرح مستقر شده و موظف است بیمارستان کلنگی فعلی را تخریب و اسکلت آن را براساس قرارداد طی زمانبندی دو ساله احداث کند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان 25 میلیارد تومان اعتبار برای دانشکده علوم پزشکی شهرستان مصوب شد که پایگاه امداد جاده ای پیرملو و اتاق های عمل از جمله پروژه هایی است که در سفر ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

50 پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد