مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:252023-01-05بين الملل

پوتین در اوکراین فرمان آتش بس موقت صادر کرد


رییس جمهور روسیه به درخواست اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه، در روزهای ششم و هفتم ژانویه در تمامی جبهه های عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «آتش بس» اعلام کرد.

- رییس جمهور روسیه به درخواست اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه، در روزهای ششم و هفتم ژانویه در تمامی جبهه های عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آتش بس اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی درخواست کایریل اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه از طرفین جنگ اوکراین برای اعلام آتش بس کریسمس ، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در شب قبل و روز کریسمس در تمامی مرزبندی ها در عملیات نظامی روسیه در اوکراین فرمان آتش بس صادر کرد.

در فرمان پوتین که کاخ کرملین آن را منتشر کرده، آمده است: به دنبال درخواست والامقام پاتریارک کایریل، به وزیر دفاع فدراسیون روسیه دستور می دهم تا در تمامی خطوط جبهه بین طرفین (جنگ) در اوکراین، از ساعت 12 نیمه ششم تا ساعت 24 هفتم ژانویه سال جاری، آتش بس اعلام کند.

در ادامه این فرمانمی خوانیم: با توجه به اینکه شمار زیادی از شهروندان پیرو مذهب ارتدوکس، در مناطق درگیری زندگی می کنند، از طرف اوکراینی می خواهیم که آتش بس اعلام کند و به آنها این فرصت را می دهیم که آداب و رسوم شب قبل از کریسمس و روز ولادت مسیح را به جای آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین در اوکراین فرمان آتش بس موقت صادر کرد

پوتین در اوکراین فرمان آتش بس موقت صادر کرد