مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:452023-01-05سياسي

نحوه پرداخت زکات در جامعه تبیین شود


نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد که نحوه پرداخت زکات در جامعه باید تبیین شود و به کارکردهای اجتماعی این مهم پرداخته شود.

- آیت الله لطف الله دژکام عصر پنج شنبه 15 دیماه در هجدهمین اجلاس سراسری زکات در شیراز بیان کرد: همه تعالیم دین به توحید باز می گردد و مرحوم آیت الله علامه طبابایی، دین را توصیف لا اله الا الله می داند و این نگاه توحیدی را باید در دنیا توزیع کنیم زیرا ما موحد هستیم.

او افزود: مردم باید برای خدا بایستند و از خدا مغفرت بطلبند و امروز در نظام جمهوری اسلامی آزمایش می شود که چه کسانی پای خدا ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: جبهه توحید در مقابل جبهه مشرکان باید قرار بگیرد و آنانی که زکات نمی دهند از مشرکان هستند.

او همچنین با اشاره به اهمیت زکات عنوان کرد: اگر فردی یک ذره از زکات را منع کند موقع مرگ مسلمان از دنیا نمی رود و این نشان دهنده اهمیت زکات است.

آیت الله دژکام ادامه داد: زکات یکی از مرزهای بین مسلمانی و نامسلمانی است و برای تبیین زکات باید برنامه ریزی کنیم و جشنواره زکات اقدام خوبی در این زمینه است.

او عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی را یک فرآیند می دانند و فرآیند اجرای حکم الهی زکات در جامعه از مراحلی می گذرد و برای اجرای آن به قانون نیاز داریم که دارای قانون هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت زکات در جامعه تبیین شود

نحوه پرداخت زکات در جامعه تبیین شود