مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:402023-01-05سياسي

بخش رضویه نیازمند توجه مسئولان است


نماینده مردم شهرستان های فریمان، بخش رضویه و سرخس گفت: موضوع آب و فاضلاب و جاده از مهمترین مشکلات شهر رضویه است که با توجه به جمعیت بالای این منطقه باید به سرعت این مشکلات رسیدگی شود.

- سید احسان قاضی زاده هاشمی عصر امروز 15 دی ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امید است با توجه به اینکه طرح شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه تامین اعتبار شده است، هرچه سریعتر اجرایی شود.

اعتبارات پروژه هایی که سهم وزارت نفت بوده شامل پروژه فاضلاب رضویه و پروژه جاده مشهد _ سرخس به طول 30 کیلومتر که درحال حاضر 10 کیلومتر آن به مناقصه گذاشته شده، به صورت نقدی در حساب دستگاه واریز شده است.

برای سد شوریجه اعتباری حدود 100 میلیارد تومان واریز شده است وی افزود: همچنین برای سد شوریجه اعتباری حدود 100 میلیارد تومان در حساب آب منطقه ای خراسان رضوی واریز شده است.

قاضی زاده ضمن گلایه از شهردار مشهد، بیان کرد: در گذشته بارها از عدم همکاری شهردار مشهد نسبت به رسیدگی بخش رضویه که جزو تکالیف این شهرداری است گلایه کرده ایم.

قابل توجه است که جاده میامی محل تردد سالانه 2 میلیون زائر بوده که برای زیارت امامزاده میامی از همین مسیر عبور می کنند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش رضویه نیازمند توجه مسئولان است

بخش رضویه نیازمند توجه مسئولان است