مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:452023-01-05حوادث

آمار مسمومیت قزوینی ها با مونوکسیدکربن/ 370 مزاحمت تلفنی برای اورژانس


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون 36 شهروند قزوینی بر اثر گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده اند که متأسفانه یکی از آنان جان خود را از دست داده است.

- ایسنا/قزوین رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون 36 شهروند قزوینی بر اثر گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده اند که متأسفانه یکی از آنان جان خود را از دست داده است.

دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون 36 شهروند قزوینی بر اثر گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شده اند که این آمار نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از میان 36 هموطنی که از ابتدای دی ماه دچار مسمومیت شده اند، متأسفانه یکی از آنان جان خود را از دست داده است.

این مسئول عنوان کرد: طی این مدت در مجموع 2 هزار و 554 مأموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس قزوین ثبت شده که از این تعداد یک هزار و 368 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 1000 نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کرده اند.

وی در رابطه با تعداد تماس های برقرار شده با اورژانس قزوین بیان کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون 18 هزار و 124 تماس با مرکز هدایت عملیات اورژانس قزوین برقرار شده که متأسفانه 370 مورد از این تماس ها مزاحمت تلفنی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مسمومیت قزوینی ها با مونوکسیدکربن/ 370 مزاحمت تلفنی برای اورژانس

آمار مسمومیت قزوینی ها با مونوکسیدکربن/ 370 مزاحمت تلفنی برای اورژانس